Lördag

Har vaknat för ett tag sedan. Datorn krånglade hela fredagkvällen, tror att det var nåot med virusskyddet. Hela datorn hängde upp sig, och teknisker som jag är så lyckades jag inte ens få av helvetesmaskinen. Men nu har i alla fall den stora teknikern lyckats åtgärda problemet. Dagen igår var lite halvtaskig, fick reda på att båda nv klasserna ska slås ihop, väldigt roligt att vara typ 35 pers i en klass. Det är för att spara pengar. Får ett intryck av att hela världen kommer gå åt helvete. Nej men nu ska man inte låta så, ska ta mig en springtur för att springa av mig lite så mår man alltid bättre. Sedan får jag väl tillbringa resten av dagen till att sitta med kemin, som jag knappt fattar någonting av.

Måste också gratta Caroline som har sin födelsedag idag! Jag hoppas att du får det en riktigt trevlig dag Caroline ;).

Kommentarer
Postat av: CarroÖ

Tack Sanna! :D

Sanna, vi och 32 geeeeks? :O

2009-03-21 @ 17:22:20
Postat av: Sanna Abrahamsson

Haha ;) det kommer ju bli suvveränt! Ne men det blir kanske bra med vem vet, man kan ju i alla fall hoppas?

Postat av: carro Ö

HOPPAS ja, det ä de ja lever på. xD

2009-03-24 @ 16:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback