Lördag

Har precis kommit in efter att ha lekt pyroman, ;) det är ju alltid roligt att elda lite. Vi har gått igenom böckerna vi har i källaren också, var tvungen att närvara annars skulle väl familjen ha slängt varenda bok i hela huset. Fick i alla fall sparat några böcker. Lasse Berhagens samlade dikter var en av dom. Fick tvinga pappa och spara det, han fick den ju av mig när han fyllde år för några år sedan. Han är en otacksam gubbe ;). Pappa lyckades som vanligt klanta till det och råkade tappa i en av böckerna i en vatten spann. Naturligtvis så skvätte det rätt i min gamla stereo. Har ingen aning om hur den fungerar nu.

Veckan har i alla fall gått fort framåt. I måndags tror jag inte att det hände så mycket. Vi hade en historia debatt om Palestina konflikten, var ju ite överdrivet påläst så jag tror inte att jag fick ur mig många smarta åsikter. I torsdags fixade vi det sista i sannas bank kort, så nu känner jag mig riktigt vuxen ;). I går så var vi hos Frida och åt lite god mat och tittade lite film. Väldigt trevligt, ;). Måste också skriva att jag godkänner Sätila, det kan ju dock inte slå denna underbara by som jag bor i, det kanske inte finns så mycket att göra, allting lägger ner och alla försöker flytta ifrån Torestorp så fort som möjligt. Men ändå... det är ju ändå Torestorp.

Tror att jag ska gå ner och träna bort lite fläsk nu. Ska verkligen försöka att hålla en sundperiod, det skulle ju vara underbart trevligt att kunna gå på stranden utan att skämmas! Kvällen kommer jag tillbringa med den ena systern av mina. Vi får väl se om vi kommer överens över ngt som vi ska se. Det är ju dock tveksamt. Men hade finfint!

Låten, I am the walrus - The beatles


Kommentarer
Postat av: carro Ö

Wiiie, äntligen ett inlägg!

Efterlängtat kan du tro. :D

Sanna, vi vet vad du egentligen tkr om torestorp, säg det bara. HAHA. ;)

2009-03-08 @ 11:03:44
Postat av: Sanna Abrahamsson

haha jag kommer aldig att erkänna vad jag egentligen tycker om Torestorp ;)

Postat av: Ninnie

Haha! Rani undrar vad som sades i debatten om hans älskade palestina? jag hoppas du sa nått bra här haha!

2009-03-09 @ 01:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback