Måndag

Var ett par dagar sedan som jag skrev. Vill verkligen inte heller att jag ska göra som jag brukar och lägga ner den efter ett tag. Så jag kämpar mig fast i bloggvärlden. I torsdags blev det i alla fall lite gymning med Caroline, väldigt trevligt. Bra att veta att man gör någonting nyttigt samtidigt som man kan njuta av en vacker utsikt. Fredagen blev väl inte så mycket gjort. Tog det bara lugnt och njöt av en stundade helg. Lyckades också stå emot lets dance finalen vilket jag känner mig väldigt stolt över. På lördagen blev det lite Borås för att leta efter en klänning till Kullaberg. Ja det gick ju sådär, och nu när jag är den vuxna kvinnan med ansvaret för mina egna pengar så kände jag mig lite snålare. Så det ända jag hittade var en bok. Så jag fick i alla fall ta något som jag hade hemma. Det kanske inte blev som jag hade tänkt mig men skit samma. På kvällen så åkte vi till Caroline i Skene. Det var väldigt trevligt och lugnt och skönt. Sedan blev det Kullaberg. Det var också helt okej, tror dock inte att jag är kullabergstypen. Men det känns ju i alla fall skönt att ha gjort någonting. Och så träffade man ju lite trevligt folk också. Söndagen bara sprang iväg. Har faktiskt ingen aning om vart den tog vägen. Denna dagen har också varit helt okej. Lyckades i alla fall få G på kemiprovet vilket var lättande. Dock kanske inte den snyggaste poängen, men jag klarade det i alla fall ;)

så nu har jag tagit igen vad ni har missat. Jag har typ tillbringat hela kvällen med en svenska novell, den blev helt värdelös men nu har jag ju i alla fall något att lämna in. Nu sitter jag och tittar på mitt charmiga indiana jones! Kan verkligen inte sluta kolla på dessa underbara filmer. Älskar verkligen allt gammalt och halvdant gjort!

Låten, Living thing - Peter, Björn and John


Kommentarer
Postat av: carro Ö

Och den vackra utsikten är ju såklart jag.. nooot. HAHAHA. Vafan sanna, det ÄR sant det jag säger om dig o DET. HAHA. Venne riktigt om det är en person. :S HAHA. Bra utsikt iaf som sagt. Hihi.

Sanna? Vad menar du med att du inte är kullabergs typen? Du är ju en äkta Kullagulla! :D:D

O du.. help me med novellen nuu. :D

2009-03-31 @ 18:06:22
Postat av: caroline andersson

jag skriker efter uppdatering här!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback