Måndag

Helgen har varit väldigt annorlunda, en både upp och ner helg. I Fredags gjorde jag typ ingenting. Pluggade en del kemi på kvällen, kanske inte den roligaste Fredagen men jag fick ju i alla fall någonting gjort. I Lördags så var jag lite med Dennis på kvällen, det var trevligt! Och så blev det lite Expedition Robinsson. Klassiska såpor gillar vi, fast den kanske inte var en sån hit. Men lär ju fastna vid det ändå. Sedan på kvällen fick vi reda på att någon i våran ålder hade gått bort. Det kom som en chock men jag trodde i alla fall inte att det var någon som man kände, det skulle ju vara för osannolikt. Men på Söndagen så kom det fram att det var Lina. Det var nog en av de värsta känslorna som jag någonsin har känt och kommer att känna. Jag hoppas att du har det jätte bra där du är Lina. Har varit en av de konstigaste dagarna jag har varit med om. Hela skolan har bara kännts obehaglig. Kändes verkligen som alla var nere. Även dom som inte kände henne. Men hade bra därute!

                                                                              R.I.P Lina

Kommentarer
Postat av: carro Ö

Ja fy, det känns jättekonstigt... :'(

2009-03-23 @ 19:41:43
Postat av: caroline andersson

om jag ska vara ärligt (inte att vara taskig) så gillar jag inte allt det här med R.I.P vem skriver så liksom?! Tänk om det skulle stå så i dödsannonserna?! Nej, diss på R.I.P. Men Lina är saknad och ja, allt är konstigt. Lina har somnat , men hon har det nog minst lika bra tror jag! =) Hon var en snäll Tös! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback