Onsdag

Helt okej dag faktiskt. Inte så mycket händelser som inträffat idag. Kom tidigt till skolan för att ta tag lite i mitt pluggande med Caroline. Det gick faktiskt riktigt bra. Mycket mysigt och värt att offra sovmorgonen för. Svenska lektionen var som vanligt. Fruktansvärt onödig, det ända vi gjorde var att läsa en novell och sedan sa Robert sina åsikter. Fasen man vet inte om man ska skratta eller gråta när han börjar med sitt pratande ;). Så hela dagen kändes kanske lite onödig. Nu väntar jag på att mamma och Elina ska komma hem så att mamma börjar med våfflor. Det är ju våffeldagen. Har luktat våffla i hela skolan! Sedan blir det väl tv som vanligt och lite panikplugg innan jag lägger mig. Men hade finfint!

Låten, Happy up here - Röyksopp


Kommentarer
Postat av: carro Ö

Tihii, vi skulle ju hålla tyst om vårt tidiga plugg där.. x) HAHA. Men fasen va effektiva vi var! :D

2009-03-28 @ 12:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback