Söndag

Denna söndagen ser ut som alla andra söndagar, mycket pluggning och veckans städning. Inte konstigt att man alltid hatar söndagar. Är också alltid asigt trötter och humöret är aldrig det bästa. Gårdagen blev det melodifestivalen som vanligt. Avskyr verkligen skiten ännu mer nu. Detta förbannade duelleradet gör att man måste lyssna på skitlåtarna mer än 1 gång. Så nu tänker jag verkligen skita i att kolla på det.

Tror inte att det kommer hända så mycket över dagen nu. Mitt underbara västern är slut så det är inte heller något man kan se fram emot. Måste plugga klart matten och så i alla fall börja med fysiken som jag knappt fattar något. Det känns som att detta inte kommer att bli den bästa dagen. När man vaknade i morse så såg man bara snö blandat regn i fönstret. Vill verkligen ha sommar nu. Nu måste jag väl återgå till mina roliga sysslor.

Tackar Caroline för lånet av across the universe också,  en riktigt bra film fylld med Beatles låtar! Har ni inte sett den och är sugna på lite bra musik så se den!


Kommentarer
Postat av: carro Ö

Det är verkligen grymt när han sjunger Walrus! :D

Sanna söndagar beskrivs: sunday bloody sunday. (U2) Har alltid gjort o kmr alltid göras! :D

Melofestvalen var sämre än ngnsin håller med! Hörde ju fasen samma låt typ 3 ggr! Får panik. Nu skiter vi i det. :D

2009-03-08 @ 15:17:54
Postat av: caroline andersson

Ofta du kan dissa melodifestivalen nu när det bara är finalen kvar???!!! Ge dig! Du kommer titta ändå!;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback