Söndag

Har precis kommit upp från källaren efter att ha brännt bort lite fett. Startade morgonen med att kolla på Star Wars, Älskar verkligen dem filmerna. Så det var en bra start på morgonen. får väl se hur fortsättningen blir. Fastnade på det förbannande melodifestivalen ändå, mor och far tvingade ner mig kan jag kanske skylla på. Det var i alla fall fruktansvärt dåligt. Det enda bra var ju när Moto boy ( eller vad han heter ) spelade Hero läppstiftet kanske var lite överdrivet. Vinnaren har jag inga komentarer om. Spelar ändå ingen roll vem som skulle vunnit. Bara det inte skulle vart EMD, när dem sjöng deras så kallade låt så brann ju öronen upp. Så man kan la samanfatta det att melodifestivalen är oerhört överskattat. Men det går ändå inte att bojkotta det.

Nu måste jag slita mig ifrån datorn, men hade finfint!

Kommentarer
Postat av: carro Ö

HAHAHA

MELODIFESTIVALEN ÄR ETT STORT FETT SKÄMT!

Håller med om Moto boy, läppstiftet kunde han ju skippat, men vill han se ut som en bög så ok, han ä la det va? :O

2009-03-15 @ 14:24:10
Postat av: Sanna Abrahamsson

Haha ja det hoppas jag, annars kommer han att få en obehaglig stämpel ;)

Postat av: Sanna Abrahamsson

Men skulle inte du skita i melodifestivalen Caroline? Klarade inte du heller bojkottningen :O?



2009-03-15 @ 14:56:42
URL: http://sannaabraha.blogg.se/
Postat av: carro Ö

HAHAHAHAHAHAHA

Jag var hos Illa duvet, o då kolla vi på de, lr nej, vi kolla inte, vi hade de i bakrgunden o tjöta skit. Oerhört mkt mer intressant. :D HAHA.

2009-03-15 @ 17:30:24
Postat av: Carrobarro

Oh, star wars var ett tag sen allt!

2009-03-15 @ 20:32:31
URL: http://acaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback