Söndag

Sitter nu och nördar mig framför familjen Macahan. Kan inte hjälpa det men gamla västernklassiker har någon charm i sig. Lördagskvällen var trevlig. Det blev det klassiska melodifestivalen, det blir ju fasen bara sämre och sämre varje gång. Mellanakten var i alla fall Darin ;). Fick mina pinsama minnen tillbaka. Men det var trevligt i alla fall, och det var mycket länge sedan man träffade Sofia och Larsson. Morgonpigger som jag är tvingade jag upp Caroline runt 9... Ledsen Caroline men jag var riktigt hungrig ;).

Nu måste jag återgå till mitt underbara västern ;). Sedan får det bli ännu mer panik plugg som jag alltid lyckas skjuta upp till det sista. Hade finfint!

Kommentarer
Postat av: carro Ö

HAHA, västern är mys! Imon tar ja me Avross the Universe, har tom lagt fram den nu! :O

Tänkte faktiskt på dig när Darin va igår, men.. har inte han blivit typ tjock? :O HAHA. I facet. =P

2009-03-01 @ 16:20:57
Postat av: Sanna Abrahamsson

haha Tjock? det tänkte jag faktiskt inte på Caroline.. ;)Västern äger, tror säkert att across the univerce också är riktigt bra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback