Tisdag // studiedag

Känns som att det inte kommer att bli den bästa studiedagen för mig. HAr börjat morgonen med att plugga den förbannade fysiken och det lär jag väl fortsätta med hela dagen. Förstår verkligen inte alla formler och allting. Man blandar ju bara ihop allting. Får väl kanske ta lite ledigt från pluggningen och vara lite rediger och röra på mig, eller så vräker jag mig i soffan och slår på en film. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Gårdagen gick fort fram. Vi hade matte prov som dock kunde gått bättre. Fick ju panik när jag fick se alla frågorna, men jag skyller på att vi har börjat på matte B. Inte överdrivet enkelt. Sitter just nu helt ensam i hela huset, Elina har åkt till Borås med Aneta.

Som ni kanske förstår så skriver jag nu inte för att jag har någonting att skriva om utan för att jag vill ha en ursäkt så att jag slipper att plugga fysiken... Men nu får jag la återgå till den, ser bara boken uppslängd över bordet. Måste börja med svenskan sedan också, måste analysera två noveller till i morgon, och så måste jag göra Tyskan... Haha förstår att detta måste vara otroligt keligt att läsa, men jag gillar verkligen att beklaga mig och få det att låta som att jag alltid har det värst, och just nu har jag ingen att beklaga mig över så det blir istället att jag skriver det här. Men jag ska sluta med det.. Ska istället skriva om spännande händelser i mitt liv som är mer intressant att läsa om, det är bara det att det är lite dött av dom nu, nej men nu ska jag sluta att vara bitter, vi är ju i alla fall lediga idag ;). Hade finfint!

Kommentarer
Postat av: carro Ö

SANNA, bitter är bra. Så länge man inte dricker när man är det. HAHA. Skit samma. Vi går natur, vi ska ha ett sugit liv i tre år + ngra till men sen har vi bäst jobb o är rika! :D Btw snart kmr lite kul saker, bla MANDO! :D

2009-03-10 @ 20:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback