Tisdag

Hade kemiprov i dag, det kanske inte gick som planerat. Kan det verkligen vara sannas första IG här på studlinjen som ligger i luften? Det får man verkligen inte hoppas, men väldigt dåligt gick det i alla fall. Sedan har vi faktiskt inte haft så mycket lektioner. På gympan så var det en kondition lektion. Fasen jag är ju sämst med att hålla en bra puls. Man skulle hålla en puls på typ 140-160, och min puls galloperade iväg på runt 160-180. Fast jag kan ju också skylla på att jag har den sämsta konditionen så det krävs inte mycket innan jag lyckas komma upp i de riktigt höga pulserna och när blodsmaken tränger sig in i munnen. Ne men nu måste jag dra mig, ska plugga lite till datakunskap provet, tänkte att bloggen har lite med data att göra så det var min ursäkt att sätta mig här. Men hade finfint ;)


Låten, the angry mob - Kaiser chiefs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback