Torsdag

Har vart en riktig Greger dag idag. Har varit asigt trötter. Veckan har annars varit godkännd! Har väl som vanligt inte gjort så mycket, har inte vart så mycket läxor heller. Det har alltså varit riktigt slappt på Natur. Klarade fysiken och matten också vilket var väldigt skönt, Kan ju säga att dom två ämnena är inte de lättaste. Kan nog inte använda hjärnan på det sättet ;).

Vädret börjar bli bättre nu också, det är riktigt härligt att kunna gå upp till bussen med solen i fejset. Men opålitligt som sverigevädret är så skulle det inte förvåna mig om det började att snöa snart!

Fasen det är ju helt fantastiskt igentligen. Jag har inte skrivit på typ en vecka och jag har verkligen inte mer att skriva om. Måste nog verkligen börja hitta på lite saker, annars kan det nog gå illa! ;). Nu ska jag nog i alla fall plugga lite Kemi och sedan får det nog bli någon trevlig film. Så hade finfint! ;)

Låten, In the name of the father - Bono, Gavin Friday

Kommentarer
Postat av: caroline andersson

jag tycker dina blogginlägg behöver lite bilder för att piffas upp!;D;D Getabo vill se bilder :) hehe! ;)

Postat av: carro Ö

Wiiie, Greger was in school today! Men inte imon, jag har faktiskt blivit mer o mer Esmeralda för varje minut hemma. Tog hela huskuren för allergi o wips! HAHA. Ska droga mig innan skolan imon. Lovar o va glad. :D

Duktig du är Sanna, kemi o allt, har inte ens öppnat boken. :S Börjar få smått panik. Men men.

Ses imon! Då äre Esmeralda som gäller. ;) O du.. haha, det finns typ 2 greger i skolan. HAHAHA. Det var det fulaste. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. I think I´m dumb, or maybe just happy! :D HAHA. Men du är nog dumb bara. Who knows? Nejmen fasen nu har jag kommenterat för mkt, kan bero på att du inte är inne på msn så jag kan snacka. xD KRÄM.

2009-03-19 @ 21:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback